Månedens utfordring


Vi prøver på nytt! Oktobertriks! by Mailin
oktober 7, 2010, 7:48 pm
Filed under: Utfordring

Hei!

Vi prøver på nytt, jeg har forandret litt, og de som ikke legger inn svar på trikset i slutten av måneden ryker ut av triksutfordringslista.

Månedens triks for oktober er : Å rygge opp på noe. I følge lista var det bare Jeff og Lyng som kunne dette, med andre ord er det noe alle hundene kan trene på, og det er et enkelt triks. Det kan gjerne være ei trapp e.l.

I tillegg skal dere legge inn et konkurranserettet «triks»/øvelse som dere vil fokusere på denne måneden. Som et ekstra puff.

Legg gjerne igjen en kommentar om hvilken konkurranserettet øvelse, og om dere er med. NYE som vil være med på dette kan også legge inn en kommentar, så skal dere få være med i gjengen!


6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Kan ta meg og Lira da.
Konkurranserettet; vi skal finne fram stå’en til stå under marsj.

Kommentar av Mailin

Orbits konkurranserettete er å få kommandoene bra på stå, sitt og dekk under baklengsmarsj.

Kommentar av Tora og Orbit

Konkurranseretta blir å finne midten av ruta og flatdekk i alle mulige varianter. Eh med alle mulige forstyrrelser mener jeg.

Kommentar av Therese

Nå er lister oppdaterte. Delt inn i himmelhunder og de levende. Så sjekk om noe mangler. Ta gjerne bilder eller film av noen av de tricksene de kan utenom mnd tricks, så får vi en flott oversikt her.😛

Konkurranserettet for oss blir rygging på meg og Vida. Dvs grunnferdighet og at jeg skal klare å gå bakover uten å vri meg, og Vida skal kunne gå rett bakover.

Nirm er pensjonert, så han gjør bare tricks for tiden.😛

Kommentar av Mikkel

Så bra det er i gang igjen! Isis sitt konkurransetriks er hoppstå. Målet er hoppstå foran meg, under baklengsmarsj og i fart mot meg.
Mikkel: syntes det er fint du tar over konkurranseøvelsen for Nirm!🙂

Kommentar av ToneC

Hmmm, konkurranseretta får bli å ta opp BLI-kommandoen. Hehehe. Den har råtnet bort fra det den en gang var og jeg ble litt skremt da jeg kjørte gjennom øvelsen «innkalling» og bikkja faktisk kom løpende etter meg på en 20-25 meter.

Kommentar av lunaaa




Legg igjen en kommentar

