Månedens utfordring


November tricks! by Mikkel
november 6, 2009, 8:34 pm
Filed under: 1, Utfordring

Da er november kommet godt igang, og nytt tricks må jo til. Denne gangen blir det å blåse bobler!

Forslag på innlæring kan sees på videoen under, men dere kan selvfølgelig gjøre det på andre måter.

Og Tone, ikke lov å bare slippe opp i ei bøtte!

Lyng har egent novebertricks siden han er på yrkesrettet attføring til å bli The Trickmaster igjen, og har «Dødmann» som tricks.

Jeg har laget en liste over måndes tricksene nå, med link til innleverte bidrag. Trur jeg har fått med alle, Luna sine videoer på Youtube virker ikke… Men ta og sjekk lista om hundene deres mangler noe, og send meg en link, eller sett linken i kommentarfeltet under her… Det er selvfølgelig lov å sende inn bidrag til gamle tricks underveis!

Oversikt over fullførte måndens tricks

Ta en titt gjennom lista og send en mail om hva som må legges til eller rettes på:

Fullstendig Tricksoversikt


12 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Du var nå god med timingen, jeg holder på å rydde i youtubekontoen min og satte alt på private en liten stund nå i kveldstimene… :o)


Januar & Mars


Februar + forsøk på å filme lunas spill død som er litt treig, men absolutt tilstede :] )

April, Mai & Oktober er no-gos for vår del. November skal vi gå og filme med en gang!

Kommentar av lunaaa

Ha ha. Jeg liker å ha skikkelig timing ja.😛 Men nå er de ført opp på Luna også.

Kommentar av Mikkel

Neeei, du kan ikke lage hobbyen til Ekko til mnds triks! Det er jo ikke no moro. Desuten blir det så mye søl av det, så han får ikke lov innendørs lenger. Har flere innendørsfilmer av det, men de er litt mørke, så her er et kort klipp utendørs. På de mørke innendørsfilmene står han lenge og blåser i skåla.

Kommentar av Therese

Foresten kan Ekko marsj trikset også, men tror ikke jeg har filma det. Kanskje jeg skal få gjort det. Vet ikke hvorfor jeg ikke filma det i mars…

Kommentar av Therese

Da kan jo du ha som oppgave denne mnd å gjøre ferdig noen av de andre tricksene med bilde eller videobevis?

Kommentar av Mikkel

Det kan jeg. Filme rygginga og lære han å rulle rundt. Månedens konkurranserettede blir å starte på apportdirigering. I løpet av mnd skal han kunne løpe til riktig retning (så får vi se om jeg kommer langt nok til å legge på apporten).

Kommentar av Therese

Ingen konkurranserettete mål denne måneden, få¨r jobbe videre med den strekk foran og bak🙂

Kommentar av Tora og Jeff

Isis har lært seg trikset på 2 økter i dag… Får prøve å jobbe med strekken jeg også. Tror Isis og jeg skal rydde i fremfor-fører-mappen denne måneden, er ikek helt fornøyd med hvilke adferder som ligger øverst, vil ha bedre flyt og kjappere overganger…

Kommentar av ToneC

http://i31.photobucket.com/albums/c371/Ulvepia/IMG_3076.jpg Isis sitter bamse, tatt av Mailin.

Kommentar av ToneC

Virker som om bobletrickset var enkelt, for alle andre enn Nirm. Han lurer enda på om jeg er GAL og mener at han skal stikke nesa NEDI vannet (og han som stuper med hele hodet under vann om sommeren liksom…)

Lagt til Isisbildet til oversikten.

Vi har ikke noen spesielle konkurransemål denne mnd annet enn at vi jobber med B øvelsene nå framover, og sporet selvfølgelig.

Kommentar av Mikkel

Forresten, u får trøste deg med at det ikke ligger naturlig for Lir heller, hun skal bare slikke, eller stå som ei katt og dyppe labben neddi for å lage bølger… Så vi må vist gi det mer enn 2 økter😉

Kommentar av Mailin

Konkurranserettet: tja.. vi har egt ganske mye å jobbe med, så med Lir skal vi jobbe videre med sitt, dekk, stå, fvf og bli øvelsene. Samt spor, dekkmarkering, gjenstandsplukking og apport🙂

Og Lyng skal inntil videre ta det med ro.. så får det evt bli å trene opp musklan som har forsvunne den siste uka😦

Kommentar av Mailin




Legg igjen en kommentar

