Månedens utfordring


Oktobers utfordring! by Mailin
oktober 8, 2009, 2:27 pm
Filed under: 1, Utfordring

OK! Nå har det gått lang nok tid med sommerferie, så nå er det på tide med en utfordring!

Oktobers obligatoriske triks er å stable tre skåler av ett eller annet slag i hverandre. Flere er selvfølgelig også greit😉 Metall er jo ofte en ekstra utfordring for noen hunder, mens plast kan være vanskelig for tyggeglade. Se det an selv.
Øvelsen burde være noe sånn som dette på slutten (ca 1.40 ut i filmen)

Og skriv ned hva deres konkurranserettede skal være!🙂

Lykke til!


3 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Lyngs konkurranserettede: en bedre avstandskommandering, spesielt dekk-sitt, stå-sitt som jeg vil ha bakover bakover bakover!

Liras konkurranserettede: få gode sitt/stå/dekk og legge på kommandoer:)

Kommentar av Mailin

Konkurranserettet for Jeff er agility, og felthindre. + lære inn mai og juni trikset🙂

Kommentar av Tora og Jeff

Ææh jeg har helt glemt denne sida jeg. Da blir det kort tid på skålene. Hehe noe sier at jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste ved å forsterke at han løfter skåler. Som liten valp syntes han det var dødskult å løfte vannskåla si. Fikk jo oppmerksomhet hver gang. Det syntes ikke jeg😛

Mnd’s konkurranskerettede er rygge fvf (uten kenguhopp).

Kanskje jeg skal få filma spille at han spiller død også da…

Kommentar av Therese




Legg igjen en kommentar

