Månedens utfordring


*plystre* by Ida & Luna
september 6, 2009, 3:46 pm
Filed under: 1

Nå har jeg selv begynt å jobbe med semesterets emner på universitetet, skal ikke bikkjene også få noe å bryne seg på snart? :p


4 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Har du noen fine forslag?

Kommentar av ToneC

Riste på hodet / Lære navn på to forskjellige leker og kunne hente rett leke når vi ber om den / Rulle ball i «mål» / somethingsomething? :]

Kommentar av lunaaa

For at jeg skal bidra med et forslag jeg også, hva med gjesping på kommando? Ellers synes jeg alle de tre nevnte var gode🙂

Kommentar av EllaogMaria

Jeg synes vi må finne på triks som Lyng ikke kan *ler*

Neida, men nå har jeg maange ideer og har startet med en;)

Kommentar av Mailin




Legg igjen en kommentar

