Månedens utfordring


Maiutfordring by Mikkel
mai 1, 2009, 3:25 pm
Filed under: 1, Utfordring

Maiutfordring blir å stekke seg foran og bak på kommando.

Har oppdatert trickslisten, og «hvem kan hva» listen. Om noen har nye tricks å legge til, så si i fra. Fjernet noen hunder fra den listen… (Og snart kan vi legge til Mailins lille valp, og da er det endelig noen utfordringer til henne og).😛

Konkurransemessig sett på oss blir det D programmet til Vida enda, med stor fokus på forangrående i line. Nirm er nå sykemeldt, så han skal bare bli frisk igjen.


7 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

På tide at Mailin får noen utfordringer🙂

Månedens konkurranserettete for Jeff er: Slalom, jobbe på «ett hopp», kanskje klare å ta meg i nakken og lære dyret på plass uten at han knuser siden på meg, og om jeg klarer det – så skal jeg ta tak i apportinnkomstene🙂

Kommentar av Tora og Jeff

Her går det litt fort i svingen epga eksamen. Men jeg tror vi skal fortsette å jobbe med utgangsstillinger og fvf, evt utgangsstilling på høyre siden også om vi får for mye tid (det tror jeg ikke). Spike skal få leke tulling på klubbens områder, sove på sofaen og jage fugler.

Kommentar av ToneC

Hva er stretche foran og bak? Type lekestilling foran og strekke beina ut bak? Ja nje panimajo.

Ellers er det tenåringsbikkje i hus så vi holder bare på med grunnferdigheter.

Kommentar av lunaaa

Med streche mener jeg å på kommando at hunden strekker seg foran og bak, slik som de gjør naturlig.

Kommentar av Mikkel

Ehm. Litt bedre norsk. Å få satt på kommando på at de strekker seg naturlig.

Kommentar av Mikkel

Æh jeg kjenner jeg er litt dårligere på å få trent på triksene enn de konkurranseretta øvelsene alstå. *flire* ting blir plutselig veldig vanskelig å få trent på når det ikke er seriøst.

Mnd konkurranseretta for mai blir avstandskommandering. Selvfølgelig både sitt, dekk og stå så han ikke henger seg opp. Jeg kom plutselig på at han ikke kan avstandskommandering. Han burde lære baklengsforflytninger i fvf også, men den kan jeg jo spare til neste mnd😛

Kommentar av Therese

Streching ja.. Takk Mikkel, DER fikk jeg meg virkelig en utfordring! Morro!:)

Konkurranserettede med Lyng blir dirrigering til apportdirrigering. Nå skal jeg virkelig få trent litt mer målrettet på det. Samt at vi skal opp på 24t spor og få ham stødig på det (blodspor).

Lira skal få oppleve verden i mai. «Trene» på lek, apport (av leker) og bli litt småshapet i «ingenting»;)

Kommentar av Mailin




Legg igjen en kommentar

