Månedens utfordring


Februarutfordring by Mikkel
februar 28, 2009, 8:01 pm
Filed under: Isis, Jeff, Luna, Lyng, Nirm

Bilde og videobevis folkens? Hvor er det?

My
Litt vel sendt med «beviser» fra oss, men vi har vært utenbys en uke og hadde egentlig tenkt å legge ut film istedenfor men det får bli bilder for denne gang..

Lyng
Blir bildebevis på ham.. Eier har ikke noe kamera som hadde fungerende filmfunksjon..

Mot venstre:


Med zimalinselus;)

Mot høyre:

Luna:

Luna prøver sitt beste, men hun ville ikke rundt. Hun har iallefall lært seg å tilby «ligg på siden» og «ligg på rygg med fire bein i været»🙂

Jeff:

Isis:

Isis ruller rundt

Isis ruller rundt

Nirm:


6 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Hvordan legger man til video? Sender jeg mail med link til youtube og «kommentar»?🙂

Kommentar av lunaaa

Det lurer jeg og på🙂

Kommentar av Tora og Jeff

Lunaaa, send link til Youtubefilm til meg, så skal jeg legge det inn:)

Kommentar av Mailin

…nå prøvde jeg å være kul og smart og lagre linken som en «draft» her inne. Vet ikke hvor den forsvant, så du får se om du finner den. Jeg kommer meg ikke inn på forumet så jeg fikk ikke til å sende PM.

Kommentar av lunaaa

Jeg la ut mitt under drafts jeg også. Kan du fikse Mailin? Vi var litt vel treige denne mnd, skyller på at vi har vært på en ukes ferie i saltdal og hundene har vært syke😉

Kommentar av luriflaks

skal fikse:)

Kommentar av Mailin




Legg igjen en kommentar

